Σελίδες

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Οι τέσσερις νεκροί της MARFIN και η υποκρισία

Δε θα μπω στον πειρασμό να ακολουθήσω τον εύκολο επικοινωνιακό δρόμο της καταδίκης και τον εύκολων χαρακτηρισμών.

41 σχόλια:

  1. ατυχης στιγμη αυτο το βιντεακι. υπαρχουν ηθικοι αυτουργοι που ολοι τους ξερουμε αλλα υπαρχουν και φυσικοι. αν δεν προκειται για προβοκατσια τοτε πραγματικα ειναι σοβαρος λογος επαναπροσδιορισμου των στοχων του αντιεξουστιαστικου χωρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατά την ταπεινή μου γνώμη το βίντεο αυτό αποτελεί μια πολύ καλή προσέγγιση του θέματος. κανείς δε θέλησε να πεθάνουν έτσι 4 άνθρωποι, όποιοι κι αν είναι αυτοί, από όποιο χώρο και αν προέρχονται. ούτε πιστεύω νομίζει κανείς ότι όποιοι ρίξανε αυτές τις μολότωφ είχαν ως στόχο να σκοτώσουνε. το θέμα έχει γίνει τροφή για κατακραυγή και διαστρέβλωση των ιδεών του αναρχικού χώρου, όπως και καταστολή του κινήματος. ας μην ξεχνάμε ποιοι είναι οι πραγματικοί τρομοκράτες και δολοφόνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λυπαμαι ρε φιλε που σε διαβαζα τοσο καιρο
    εχανα τον χρονο μου.Αυτοι οι μαλακες που το εκαναν, νικησαν τον καπιταλισμο.... ε ειχαμε και
    παραπλευρες απωλειες σαν το ΙΡΑΚ και το Αφγανοσταν
    ενα πραμα Οταν κυκλοφορας με μολοτωφ εισαι εν δυναμει ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ισως βοηθήσει λίγο και αυτό το κείμενο http://arxediamedia.blogspot.com/2010/05/blog-post_364.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάνει τα εξής λάθη:
    1. Αν δεν υπήρχε πρόθεση τότε δεν ήταν δολοφονία εκ προθέσεως. Παραμένει όμως δολοφονία.
    2. Όταν υπάρχει νεκρός δεν μπορείς να μιλάς για ατύχημα.Το ατύχημα ειναι αλλο πράγμα απ το δυστύχημα
    3. Αυτοαναιρείσαι όταν μιλάς για προβοκάτσια. Δηλαδή αν τη μολότοφ την πέταξαν προβοκάτορες είναι φόνος, αλλιώς δυστύχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kala giant mhn mas kais ton egkefalo.an autous esy tous thewreis syntrofous sou eisai synenonoxos.an den eisai sigouros gia to an yparxei kosmos mesa den pas na valeis fwtia.hooliganismoi,ntahlikia kai baxalokoultoura den xwran ston antieksousiastiko xwro.egw auta ta malakismena syntrofous mou den ta thewrw.kai gia auto exei terastio meridio eythynhs o xwros pou afhse tetoia atoma na eisxwrhsoun stis takseis tou.loipon na koitazomaste kai ston kathrefth kamia fora.mhn prospathoume na diwksoume tis eythynes apo panw mas rixnontas tes mono sto kefalaio.as ginei mia fora autokritikh kai apo mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι ρουφιανο-link του φαντασιόπληκτου μαλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. den mou pes giant tous thewreis syntrofous tous sygkekrimenous?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δε γνωρίζω τις ιδέες και τις προθέσεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. nai alla tous kalupteis me auta pou isxyrizesai.otan apo martyries syntrofwn hkseran oti yphrxe kosmos mesa.kai to tonizw apo martyries syntrofwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσύ δηλαδή πιστεύεις πως ήθελαν να σκοτώσουν κόσμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. re file esy pws ksereis afou den gnwrizeis tis protheseis tous.kai otan prokyptei oti eidan ton kosmo sto balkoni apo martyries syntrofwn panta.giati kai alla ktiria eixan kaei kai oi syntrofoi panta elegxan gia kosmo kai an yophrxe tous vgazan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γνωρίζω από ανθρώπους που μου είπαν (σε φυσική μας επαφή). Όχι από μαρτυρίες "διαδικτυακών συντρόφων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γνωρίζω ότι δεν φαινόταν ο κόσμος μέσα (διευκρινίζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. an to ikseran pos exi kosmo mesa den mpori na ine anarxikoi kan, ean theloun na apokalounte anarxikoi ntropoi tous. an to ikseran pos exi kosmo mesa, epanalamvanno, den tous theoro sintrofous mou...
    gamoto, oti kai na poume oloi vriskoun patima enantion mas, kai exoun to gamimeno tous dikeo,
    pos na e3igisis tou kosmou oti enas anarxikos den tha ekane tetio pragma otan iparxi to stereotipo tou anarxikou os tou vandalou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. anarxikoi,anedaxtoi.adieksousiastes,autonomoi magges xreothimake oli meta apo auto to gegonos.eite einai provokatsia eite oxi,eite to ekanan trendobaxalakides eite oxi eite akoma kai an to ekanan atoma tou xorou,o kosmos tha exi mono auto na thimate.mages psixremia kai anasigrodisi.ta pragmata einai diskola apo edo kai sto eksis.Kai giantako ligo pio sigrotimeni skepsi.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1) apokaleite o enas ton allo sintrofo en etei 2010.thelw na kanw emeto.
    2) DEN eimai neofasistas oute kommatoskilo.
    3)to stereotipo tou anarxikou ws tou vandalou den exei dimiourgithei adikws: kamena autokinita, katastimata, molotof,afto eseis to lete epanastasi?
    4)milas gia ipokrisia.eseis pou katheste kai sizitate gia to an ixeran kai an den ixeran oti i marfin eixe mesa ipallilous ti eiste? simasia exei to apotelesma kirioi ipermaxoi tis epanastasis kai twn antiexousiastwn. 3 anthrwpoi kai ena agennito vrefos exasan ti zwi tous adika kai xwris kanena logo exaitias kapoiwn dolofonwn. den exeis idea poso geloios akougesai otan milas gia protheseis...pes ta stis oikogeneies tous afta oti itan 'atixima'. kai den gnwrizoume tipota oloi gia ton anarxiko kosmo.
    kai poso voliko einai na milas gia egklimatiki energeia ek merous tis marfin? to dikaiwma stin apergeia einai to idio me to dikaiwma stin ergasia kafre,fanatismene pou den exeis oute ta kotsia na paradexteis ti friki aftou pou egine kai opws kanei kathe malakas ellinas rixneis tis euthines stous allous gia ola. posi wra sou pire na skefteis afto to anoito paradeigma me ti limouzina gia na mas to xefourniseis me toso pompwdi tropo? kai stamateiste na milate gia pirasfalies kai paparies pou voleuoun esas kai tous axristous omoious sas.kai epitelous papse na anaferesai se 'praxi', afto pou egine itan DOLOFONIA. anti na dialiete tin idi dialimeni xwra sas skotwnontas kai athwous sti poreia doulepste kai kamia fora sti zwi sas etsi gia allagi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ehasa 10 lepta apo ti zoi mou akougontas ton paralogismo sou. "ATYXES GEGONOS";;;"EMPNEUSI TOU AGONA SAS";;;; dld esi theorisai agonistis kai iroas;pate kala re; Tonizo oti osoi diafonoun katafora me afta pou les den paei na pei oti ine kai fasistoeidi ipokeimena.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ανώνυμος 06:02
    1) Και εγώ κάποτε το χλέβαζα. Πλέον το βρίσκω υπέροχο.

    3) Το στερεότυπο έχει δημιουργηθεί αδίκως καθώς τα media παρουσιάζουν ότι τους συμφέρει. Μήπως στην τηλεόραση είδες αυτό;
    Μήπως αυτό;
    Ή μήπως αυτό;
    Κάνε ένα κόπο ρε αγόρι μου και βγές από το σπίτι σου. Κάνε μια βόλτα στα Εξάρχεια, δες το πάρκο, τους ελεύθερους κοινωνικούς χώρους που υπάρχουν. Μην κρίνεις τα πάντα τηλεοπτικά.

    4) Ακόμα και το δικαστήριο δεν καταλογίζει "απόπειρα ανθρωποκτονίας" όταν δεν υπάρχει πρόθεση. Όλοι οι τηλεδικαστές είσαστε πολύ απλά τραγικοί.

    @Ανώνυμος 6:21
    Είμαι και εγώ εργαζόμενος και διεκδικώ. Το τι αγώνα δίνω η έχω δώσει για εμένα και τους συναδέλφους μου άσε να το γνωρίζω εγώ καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ανώνυμος 6:02
    το επιχειρημα 'στη χωρα μας' να δουλεψουμε και καμια φορα στη ζωη μας, 'ετσι για αλλαγη', ειναι τουλαχιστον τραγικο.
    Νομιζω πως ο GiaNt εκφραζει πολυ συγκροτημενα την επιχειρηματολογια του, χωρις να επικροτει το συμβαν. Ας μη διαστρεβλωνουμε τα λεγομενα. Επιτελους, πρεπει καποιος να θιξει και την αλλη οψη του ζητηματος. Κανεις δε χαιρεται οταν χανονται ανθρωπινες ζωες. Αλλα λεω, καποιοι επωφελουνται για να κατασταλει το κινημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι εργάτες είναι οι τραπεζικοί δηλαδή; Με την ίδια λογική θα πρέπει να βλέπουμε και τους αστυνομικούς ως τέτοιους. Επιτέλους, τολμήστε να δείτε την αλήθεια κατάματα: Η δουλειά του τραπεζικού εντός του δεδομένου κοινωνικού κλίματος είναι ηθικά μεμπτή. Η δικαιολογία ότι πάνω από το κεφάλι του τραπεζικού υπαλλήλου βρίσκεται ένας επιχειρηματίας αρχιτοκογλύφος που τον πιέζει εκμεταλλευόμενος την ανάγκη του γιά εργασία είναι σαθρή. Είναι τραγικό να μιλάμε γιά αλληλεγγύη με τους τραπεζικούς όταν αυτοί π.χ. δεν χολοσκάνε με τις κατασχέσεις λόγω χρεών που διεκπεραιώνουν καθημερινά στα πλαίσια της «εργασίας» τους. Επέλεξαν συνειδητά την καριέρα τους και χρεώνονται με την προσωπική επιλογή τους να μην θέσουν κόκκινες γραμμές που όλοι εμείς, οι μη παρασιτικά εργαζόμενοι, θέσαμε στην πορεία της ζωής μας αρνούμενοι να κάνουμε ξκάποια σκατοδουλειά επειδή η ηθική και το φιλότιμο το επέβαλλε. Να πάρει ο διάολος, αρνούμαι να ταυτιστώ ταξικά με άτομα που κερδίζουν το παντεσπάνι τους υπηρετώντας τοκογλυφικές εγκληματικές οργανώσεις που πίνουν το αίμα από εμένα τον αγρότη, τον οικοδόμο, τον αληθινό παραγωγό πλούτου!

    Εντάσσοντας αυτούς τους νεκρούς στην ταξική μας συνείδηση αρνούμαστε τους ίδιους μας τους εαυτούς και γινόμαστε αυτόχειρες της ίδιας μας της ιδεολογίας που αναγνωρίζει τους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς ως εγκληματικές οργανώσεις. Είναι τραγικό να χαφιεδίζει ο κόσμος εναντίον των καταστασιακών επειδή δεν μπορεί να δεχτεί το ενδεχόμενο αυτό το ατύχημα να συνέβη ακριβώς επειδή ο πόνος από την αφαίμαξη των τραπεζών να έχει ξεπεράσει τα περιθώρια γιά αυτοσυγκράτηση εκ μέρους τους, τόσο ώστε το ανθρωπιστικό ενδιαφέρον να έχει καταστεί δευτερεύουσας σημασίας ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. kala giant kai egw fysikh epafh eixa me tous syntrofous.oxi aerologies twn diktyakwn opws les syntrofwn,egw tetoious den tous pernw sovara.den mporw omws na kathomai kai na analyw edw to skhniko mesw internet.ante kalhnyxta kai koitaksou ston kathrefth sou ligo aderfe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τους κάνετε αέρα οταν θα καεί μια τράπεζα,όλα ασφαλισμένα είναι και τροφοδοτείται έτσι και το καπιταλιστικο χρήμα να κεινείται μέσα απο <> που το ίδιο έχει καθιερώσει.
    Κυνούσαστε με πρακτικές περασμένου αιώνα χωρίς να καταλαβένετε πως ο κοινός εχθρός συνεχώς εξελίσσεται και ελίσσεται.
    Μιλάς για τους ζαπατίστα κάπου και την βία τους, οι ίδιοι έχουν χαρακτηρίσει τον αναρχισμό (αδοκιμη έκφραση) ως άκαμπτη ιδεολογία (Μάρκος-Καζινσκι ανταλλάγη επιστολών).
    Η κοινωνία είναι υποκριτική γιατί μην ξεχνάς είναι καπιταλιστική κοινωνία, υπήρχε περίπτωση να μην είναι δηλαδή?
    Αυτά που γίνονται έχουν ξαναγίνει ιστορικά στην ευρώπη αλλά ιστορικά έθεσαν τις βάσεις για ισχυροποίηση των αστών ακόμα και αν είχαν άλλο σκοπό.
    Σήμερα είναι προτιμότερο να κάνεις χακινγκ σε μια τράπεζα παρά να την κάψεις.
    Για τους Νεκρούς καλό είναι να μην μιλα κανείς είναι νεκροί και ενας νεκρός δεν θα δεί ποτέ μια κοινωνία να αλλάζει.
    Στην Ελλάδα οι συνθήκες ευνοούν τον αχαρχοσινδικαλισμό. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ρε συ giant μπορει να μην ηξεραν οτι υπηρχε κοσμος αλλα πιο πριν οταν αρχισαν και σπαγανε και τουσς ειδα ο ιδιος ασχετα μαγαζια πχ με ρουχα και καψανε ενα ιχ μολισ αρχισε η πορεια τουσς βαλαμε χερι και τα μαλακισμενα μας βγαλανε τσεκουρι.αυτα τα ατομα αν τουσ ρωτησεισ τι ειναι το ΔΝΤ θα ζητησουν τη βοηθεια του κοινου.αν θελανε να κανουν κατι ασ κραταγαν τις μολοτωφ για αργοτερα οταν μασ γαμησαν στα χημικα κλπ και δεν μπορεσαμε ουτε καν να πλησιασουμε στη βουλη.αργοτερα τουσ ξανασυναντησα στο τελος της φιλελληνων να απειλουν τον ιδιοκτητη ενος μικρου καφε οτι θα του το καψουν γιατι ηταν ανοιχτα.αυτος λοιπον ηταν ο εχθρος τους εκεινη τη στιγμη και ενω μια πορεια 200000 ατομων την ειχαν ξεσκισει οι μπατσοι.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ.η γνωμη μου ειναι οτι στην επομενη πορεια μετα τη πλυση εγκεφαλου απο τη TVδεν θα κατεβουν ουτε οι μισοι.πεσ μου τι προσεφεραν αυτα τα μαλακισμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μ' αυτά που ακούω δεν ξέρω τι να κάνω!Να κλάψω (που έφαγα 9:22 λεπτά από τον χρόνο μου που το άκουσα) ή να γελάσω (που έφαγες εσύ 9:22 λεπτά από τον χρόνο σου για να το φτιάξεις!)...Ρε αδερφέ, το ότι "δεν εκπροσωπείσαι" το κατάλαβα...Δικαίως το έχεις βάλει εκεί! (Το πολύ να είστε 3 άτομα: εσύ, ο εαυτός σου και ο giant!)...Αλλά αυτό το γαμημένο "δεν εκπροσωπώ" άστο να πάει στο διάολο...Λυπάμαι 2 φορές: Μία γιατί σε διάβαζα τόσο καιρό...και μία γιατί κατάλαβα ότι είσαι και εσύ ένας "επαναστάτης" της "σειράς"...Όταν μάθεις να βλέπεις τα πράγματα από σφαιρική επαναστατική πλευρά και μάθεις να ξεχωρίζεις τον πραγματικό αγώνα από το προσωπικό μίσος, τότε τα ξαναλέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όχι ρε πούστη. Λυπάται ο ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @giant

    1) arnoumai na parakolouthisw elliniki tileorasi.
    2) mathe kalitera pws douleuoun ta dikastiria kai oi nomoi: i katigoria sti sigekrimeni periptwsi den tha itan apopeira anthrwpoktonias alla anthrwpoktonia sketo. Mporei na leipei to mens rea (i prothesi) alla exakolouthei na einai anthrwpoktonia. i diafora me tin anthrwpoktonia apo prothesi einai stin poini.


    @Anonymos 9:37
    to epixeirima den einai tragiko. tragiki einai i skliri pragmatikotita. enas laos geloiwdws tempelis,axristos katadikasmenos se aiwnia progonolatreia epeidi den exei tipota kainourio na epideixei, afto eimaste.
    pou akrivws egkeitai i sigrotimeni epixeirimatologia sto pio anoito dekalepto logidrio pou exw akousei pote sti zwi mou? diafwtise me se parakalw gia na katalavw kalitera egw o adais.
    poia akrivws einai i 'alli opsi' tou nomismatos? oti bravo eisai super irwas epeidi ekapses mia trapeza-kai 3 athwous mazi ws parapleuri apwleia?

    kaneis den xairetai les alla den vlepw eseis oi epanastates na katadikazete eftharsws ti frikaleotita tou olou. arkeiste sto na katigoreite ti marfin, ton vgenopoulo, tous idious tous nekrous pou pigan sti douleia tous, aftous pou tous ipoxrewsan na pane sti douleia tous, to katestimeno, ton kapitalismo, to ktirio pou den eixe pirafaleia kai alles aidies...eiste ikanoi na epimeinete stin opoiadipote geloiotita apo fovo min katigorisete tous eaftoulides sas. afto einai tharros psixis? afto einai to 'kinima'?


    @ Anonymos 3:04

    Poios eisai esi na krineis ti einai ithiko kai ti oxi? how old are you, 5? kalws i kakws iparxei ena pagkosmio sistima oikonomias pou tha itan adinato na stathei xwris trapezes. to provlima sou einai poio akrivws? diladi an efarmozame ta anedafika sou oramata gia ton kosmo, me ti tha antikatistouses tis trapezes? me 1000 louloudia? kai ti tha katalaveis me to na kais trapeze w staurofore tis epanastasis?

    "Επέλεξαν συνειδητά την καριέρα τους και χρεώνονται με την προσωπική επιλογή τους να μην θέσουν κόκκινες γραμμές που όλοι εμείς, οι μη παρασιτικά εργαζόμενοι, θέσαμε στην πορεία της ζωής μας αρνούμενοι να κάνουμε ξκάποια σκατοδουλειά επειδή η ηθική και το φιλότιμο το επέβαλλε."

    Tha borousa na grapsw oloklires selides gia to posi ilithiotita borei na xwrersei se mia protasi alla protimw na min to kanw. O eaftos sou se xeperna.

    Giati den feugeis apo dw na pas se kapoia alli xwra pou na tautizetai perissotero me afta sou ta pisteuw?Anti gia trapezes mporeite na kanete antallages proiontwn stis sinallages sas kai tha zisete oloi eftixismenoi xwris aftes tis tokoglifikes organwseis.

    Εντάσσοντας αυτούς τους νεκρούς στην ταξική μας συνείδηση αρνούμαστε τους ίδιους μας τους εαυτούς και γινόμαστε αυτόχειρες της ίδιας μας της ιδεολογίας που αναγνωρίζει τους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς ως εγκληματικές οργανώσεις.

    opws anefera kai se proigoumeno comment, tha ithela na itan filoi oi aderfia sou aftoi oi nekroi twn xrimatikwn kolosswn kai twn misthwn twn 700 eurw gia na dw ti tha eleges.

    episis, pliroforiaka, i ideologia pethane.xipna!

    "Είναι τραγικό να χαφιεδίζει ο κόσμος εναντίον των καταστασιακών επειδή δεν μπορεί να δεχτεί το ενδεχόμενο αυτό το ατύχημα να συνέβη ακριβώς επειδή ο πόνος από την αφαίμαξη των τραπεζών να έχει ξεπεράσει τα περιθώρια γιά αυτοσυγκράτηση εκ μέρους τους."

    To mono tragiko einai oti afta pou les ta pisteueis kiolas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Ανωνυμος 12:05
    Απαντηση από Ανώνυμη 9:37!
    Πρώτον, ούτε επαναστάτρια δηλώνω ούτε αναρχική.
    Δεύτερον, πέρα από την τραγικότητα του θανάτου των τεσσάρων, που είναι πράγματι τραγικό γεγονός, ασχέτως με τα πώς και τα γιατί και το ποιος φταίει στην τελική. Γνωρίζεις πόσοι έχουν αυτοκτονήσει τον τελευταίο καιρό λόγω της κρίσης; Εδώ, στην Ελλάδα, απ' όσο γνωρίζω, γύρω στους 20. Στην tv σου δείξαν τη σωρο της γυναικας με τα ποδια να κρεμονται, στο μπαλκονι. Ειναι φρικιαστικο, πραγματι. Μηπως ομως καπηλευονται το θανατο της; Λεω μηπως; Τα πτωματα των κρεμασμενων αυτοχειρων τα εχεις δει; Εχεις δει αυτη τη φρικαλαιοτητα; Τα κεφαλια τους να κρεμονται στο πλάι; Ανατριχιαζεις με τη σωρο της γυναικας στη marfin, και οχι αδικα. Ομως δεν εχεις δει και τους αλλους. Ο,τι δε βλεπουμε δε σημαινει οτι δεν υπαρχει. Και για τις αυτοκτονιες αυτες ξερεις πολυ καλα ποιοι ευθυνονται. Δε ζητησες ομως να τους επικηρυξουνε, οπως ζητανε διαφοροι για τους εν λογω κουκουλοφορους. Ο κρατικός μηχανισμός είναι εξίσου ένοχος για τις αυτοκτονίες όσο και οι κουκουλοφόροι για τη marfin.
    Και επιμενω να διαφωνω με το επιχειρημα ''να δουλεψουμε για λιγο ετσι για αλλαγη''. Αν βλεπεις κοσμο να καθεται και να μη δουλευει, ειναι επειδη ειναι ανεργος, οχι αεργος.
    Just food for thought.
    Τελος, a hungry mouth can't kiss the world. Αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το ότι ήταν "ατύχημα"(sic), όπως λές, δεν απαλλάσει κανέναν από τις ατομικές ευθύνες του.
    Επαναλαμβάνω ατομικές και όχι συλλογικές ευθύνες για την πορεία.
    Και οι μπάτσοι προτιμάνε να σε βασανίζουνε και τρέμουνε μην τους πεθάνεις στα χερια, αλλά δεν μπορούμε να θεωρήσουμε τους νεκρούς συντρόφους ατυχηματα. Εχει ευθύνη όποιος προκαλεί το έγκλημα. Ασχέτως αν ξέρει η δεν ξέρει τι θα προκαλέσει.
    Κρίμα γιατι νόμιζα ότι ήσουν πιο "διασταλτικός" αναρχικός.
    Το γάντζωμα σε μια ιδεολογία με άκαμπτο τρόπο, μπορεί να σου προσφέρει συναισθηματική ασφάλεια, αλλά πολλές φορές γεννά βία. Και γεννά βία γιατί όταν εγκλωβίζεσαι σε ασφυκτικά όρια στο τέλος σκας. Κάθε ιδεολόγος πρέπει να είναι διασταλτικός, να μπορεί να ασκεί κριτική στο χώρο του. Αλλωστε με αυτη τη διαδικασία συναντάς και συντρόφους από κοντινούς χωρους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΙΔΡΟ

    ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΔΡΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συμφωνώ με τον Giantakos γιατί υπάρχει και προηγούμενο. Όταν η Χούντα έριχνε την πόρτα του Πολυτεχνείου με το τανκ, δεν ήξερε ότι από πίσω υπήρχαν άνθρωποι. Δεν έχεις καλή ορατότητα μέσα από το τανκ....

    Giantakos, είσαι ένα γλαφυρό παιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "αρχηγε" το ατυχημα ειναι συστατικο της ιδιας της πραξης. οταν πρατεις ετσι θα γινει και το ατυχημα. ειναι δολοφονια οχι γιατι το κανανε αυτη τη φορα αλλα γιατι το κανουν συνεχεια και καποτε θα γινοτανε. ασε που ξερανε οτι ειχε κοσμο μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η χούντα ήθελε να βάλει κατά των εντός του πολυτεχνείου. Όχι κατά του κτηρίου. Άκυρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. http://www.lifo.gr/mag/columns/2925

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. και οι αμερικάνοι κτλ όταν βομβαδίζουν ενα στρατηγικό κτίριο όπως λένε κατα του κτιρίου βάλλουν ε αν είναι κανεις και μέσα στο κτίριο ας πρόσεχε γιατί δεν τον άφησε ο φασιστας ο πατερας του να εγκαταλείψει το κτιριο ας πούμε, γκατεμιά!
    οι πράκτορες είστε ή χρειάζεστε ψυχανάλυση
    ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΝΘΗΜΑ ΓΙΑ ΒΙΑ ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλα που το κατάλαβες...

    Ο γελοίος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ ΣΕ ΚΟΒΩ ΜΕΓΑΛΕ ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΒΩ ΓΙΑ ΑΝΑΡΧΙΚΟ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΤΗΣ ΜΑΡΦΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΚΤΟΣ ΠΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΚΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΟΛΟΤΩΦ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΚΑΚΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΡΗΚΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μπράβο τσάκαλε. Με ατράνταχτα στοιχεία απέδειξες πως πως είμαι ένας φασίστας προβοκάτορας. Και μάλιστα υποκινητής.

    Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Με ξεμπρόστιασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Ανωνυμος
    09 Μαΐου 2010 6:02 μ.μ.

    ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ? Δηλαδή όποιοδήποτε δεν είναι εργάτης αξίζει θάνατο; Αυτό μας λές; Ελπίζω να μην είσαι αναρχικός γιατι αν δηλώνεις κάτι τέτοιο θα μου ήταν ιδιαίτερα ευχάρηστο να σου ανοίξω την κεφάλα (δεν θα πονέσεις άδεια είναι) με μια βέργα του baseball. Δεν θα σε παραδώσω στους μπάτσους αλλα εσένα και όλους του όμοιούς σας θα σας κάνουνμε ένα καλό πακετάρισμα και θα σας στείλουμε στην Χρυσή αυγή με κούριερ γιατί εκεί ανήκετε. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ μηλάτε και για αναρχία. Ξεφτύλες.

    Όσο για το ποιοί φταίνε, αργά η γρήγορα αυτό θα γίνονταν. Οι τύποι αυτοί ήταν δικοί μας και καλά θα κάνουμε να τους πετάξουε έξω απο τις πορείες. Αν χρειαστεί με την βία, κανένα πρόβλημα. Δεν θα την πληρώσει όλος ο Ελληνικός λαός επειδή κάποια μαλακισμένα δίνουν άλλοθι για περισσότερη καταστολή.

    Συμφωνώ άπόλυτα με τον σύντροφο απο πάνω. ΑΝΑΡΧΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ, αυτό μας χρειάζεται. Να ενωθούν οι εργάτες σε εναλλακτικά σωματεία. Τέλος με την ξεπουλημένη ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή