Σελίδες

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Γιώργος Σαρρής - Η μπαλάντα του μαλάκα

Νέο τραγούδι του Γιώργου Σαρρή.
Νομίζω πως θα μπορούσε εκτός των άλλων να τεθεί και ως προεκλογικός ύμνος αγανακτισμένων πολιτών!



Με τον καφέ στο χέρι φεύγω σφαίρα στη στάση,
τρέχω να προλάβω λεωφορείο και μετρό,
με σπρώχνουνε και σπρώχνω μα ποιος δίνει βάση,
μια κόλαση η πόλη κι ένα άγχος τρελό.

Τ' ακούω στο γραφείο δυο λεπτά αργοπορία,
και φτύνω πάλι αίμα το πλάνο να βγει,
πουλάω αγοράζω σκέτη μονοτονία,
κυλάει η ζωή σαν ψέμα μι άκρη ποιος θα βρει.

Κι εγώ εδώ να νοιώθω όλο και πιο μαλάκας,
που όλο εγώ πληρώνω το λογαριασμό,
με την ψυχή στο στόμα μια ζωή της πλάκας,
απόψε τα 'χω πάρει και θα εκραγώ.

Κι απόψε δεν σε είδα χρόνος δεν περισσεύει,
μας έχει πάρει η μπάλα και μας πάει γκρεμό,
βρεγμένη θες σανίδα ρε ψυχή ποιος σε κλέβει,
στη μύτη σου από κάτω ρίξε βλέφαρο.

Γυρίζω μες τη νύχτα στην TV οι ειδήσεις,
γραβάτες, ταγεράκια, χαβαλές, καβγάς,
καρέκλες υπουργεία ψάξε βρες να το λύσεις,
reality και χρήμα και κουτσομπολιά.

Κι εγώ εδώ να νοιώθω όλο και πιο μαλάκας,
που όλο εγώ πληρώνω το λογαριασμό,
με την ψυχή στο στόμα μια ζωή της πλάκας,
απόψε τα 'χω πάρει και θα εκραγώ.

Σχετικοί σύνδεσμοι:
Γιώργος Σαρρής - Όμορφη πόλη, άσχημα καίγεσαι ξανά
Το blog του Γιώργου Σαρρή

4 σχόλια:

  1. Αν βαρεθήκατε να νιώθετε μαλάκες,να βγείτε στο δρόμο και να ζητήσετε πράγματα και να ξεκολλήσετε από τις μεγάλες τηλεοράσεις σας που σας ταΐζουν σκουπίδια 20 χρόνια τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι ρε αδερφέ πέστα, γιατί όταν τα λέω εγώ με λένε εμένα μαλάκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sumfwnw paidia..!!!prepei na zitame auto p theloume gia na stamatisoume na eimaste malakes!!!

    mipws kserei kaneis p tha vrw tis sugxwrdies tou tragoudiou???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nomizw pws dn uparxei sto kithara.vu pou exei sxedon ta panta...

    pantws to akousa twra k nomizw einai mono 3 sugxordies sunexeia...

    paei: C#m D Bm C#m

    gia dokimase to... isws einai swsto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή