Σελίδες

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Είμαι κουκουλοφόρος...

Εξαιρετικά αφιερωμένο στους γονείς μου :)

Click here to download this song (High Quality)
Πηγή: fantasmashi

Μαμά, Μπαμπά, είμαι κουκουλοφόρος,
Μαμά, Μπαμπά, είμαι κακό παιδί,
Μαμά, Μπαμπά, στην τσάντα έχω μπουκάλια,
Μαμά, Μπαμπά, στην τσάντα έχω στουπί.

Ποιος έχει την βενζίνη,
ποιος έχει την ευθύνη,
ποιος έχει τα πλακάτ,
ποιος θα βαράει τα ΜΑΤ.

Ποιος έχει δικηγόρο,
ποιος έχει μαρκαδόρο,
ποιος έχει το κουτί με τα Malox.

Μαμά, Μπαμπά, μή τους δικαιολογείτε,
Μαμά, Μπαμπά, δε τα 'σπασα εγώ,
Μαμά, Μπαμπά, τα 'σπάσαν ασφαλίτες
Μαμά, Μπαμπά, το δέντρο έκαψα εγώ.

Ήπιαμε χημικά,
σπάσαμε μπατσικά,
μπήκαμε στο στενό,
πήραμε το μετρό,
τους ρίξαμε αυγά,
πέτρες πολύ μπογιά,
μα κράταγαν ασπίδες τα μουνιά!

Μαμά, Μπαμπά, είμαι κουκουλοφόρος,
Μαμά, Μπαμπά, είμαι κακό παιδί,
Μαμά, Μπαμπά, τις τράπεζες βαρούσα,
Μαμά, Μπαμπά, τις έβριζες κι εσύ!

8 σχόλια:

  1. Ωραίο κι εύστοχο :)

    Υ.Γ. Giant φίλε sorry για το τελευταίο σχόλιο.Εκ των υστέρων κατάλαβα για τον ουρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. file exis kani tromeri doulia mbravo...stile to tragoudi sto mail mou ama mboris smel_cot@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to link gia download dn douleuei..mhpws mporeis na to ksanafortwseis re giant?

    ΑπάντησηΔιαγραφή